Into Traffic heeft een duidelijke missie. Het verkeer elke dag een beetje veiliger maken. Omdat de Nederlandse wegen drukker worden en de verkeersongevallen voor 92% worden veroorzaakt door menselijke fouten.
1. Het belang van een goede website voor een start-up

Zoveel ideeën, maar nog geen concrete uitwerking en trackrecord. Waar begin je als start-up? Bij het begin: het ontwerpen van een logo en website. De website bestaat uit drie pijlers: (1) het aanvragen van een proefles, (2) informatie over de dienstverlening en (3) het bijbrengen van kennis over verkeersveiligheid.
2. Snelle realisatie en stap-voor-stap door ontwikkelen
We geven toe, er was wel een beetje haast bij dit project. Binnen drie weken hebben we een eerste versie online gezet, met als resultaat een blije klant. Al snel liepen de proeflesaanvragen binnen. Dat gaf ons de gelegenheid (met iets minder haast) verder te ontwikkelen.

3. Content is king
Die uitspraak hoor je vast vaker. De blog van Into Traffic draagt bij aan hun visie om het verkeer een stukje veiliger te maken. We waren blij verrast dat de blog "Mag ik met een autorijbewijs op een bromfiets rijden?" direct zichtbaar was als beantwoorde vraag in Google. Dit levert de website ruim 4000 maandelijkse bezoekers op. Daar wordt je als opdrachtgever (en uitvoerende) gelukkig van!

4. Blijven optimaliseren van de website en tools
Naast het continu verfijnen van de website kunnen we eindelijk vol gas geven op alle ideeën die nog in de pijpleiding zitten. Zo zijn we bezig met het bouwen van een tool die advies geeft over het benodigd aantal rijlessen. Daarnaast willen we theorie minder saai maken en onderzoeken we nu hoe we dit op een interactieve manier kunnen aanbieden.